Opis stanowiska:
Współtworzenie strategii kategorii w zakresie zakupów materiałów, usług oraz robót instalacyjnych
Prowadzenie negocjacji z dostawcami i budowanie długofalowych relacji
Optymalizacja kosztów i analiza rynku
Zarządzanie umowami ramowymi
Koordynacja procesu przygotowywania umów handlowych
Tworzenie raportów i rekomendacji zakupowych
Przygotowanie zapytań ofertowych i analiza otrzymanych ofert
Pozyskiwanie nowych partnerów handlowych
Terminowa realizacja potrzeb biznesowych/zakupowych niezbędnych do realizacji zadań
Kontrola zapasów magazynowych i podejmowanie proaktywnych działań w celu zapewnienia bezpiecznych stanów
Obsługa z rozwój systemu ERP w zakresie zarządzania zakupami
współpraca z działem produkcji, projektowym i magazynem w celu zapewnienia ciągłości procesów
Nasze wymagania:
Wykształcenie wyższe (preferowane kierunki: logistyka, zarządzanie, informatyka, budownictwo lub pokrewne)
Doświadczenie na podobnym stanowisku( mile widziane w firmie produkcyjno-projektowej)
Bardzo dobra znajomość obsługi systemów ERP
Umiejętności negocjacyjne i analityczne
Samodzielność w podejmowaniu decyzji, odpowiedzialność i doba organizacja pracy
Mile widziana znajomość języka angielskiego
Nasza oferta:
Stabilne warunki zatrudnienia na umowę o pracę
Konkurencyjne wynagrodzenie i pakiet benefitów
Budżet szkoleniowy
Przyjazna pełna współpracy atmosfera
Możliwość rozwoju w strukturach firmy oraz objęcia obszaru zakupów we wszystkich spółkach grupy KOMBUD GROUP